Tror jag har varit oklar med hur det just nu ser ut med butiken och det ber jag om ursäkt för! Smått o gott finns inte längre utan vi har gått ihop tre företag till ett och samma - Scrapdraken HB - som numera finns i Smått o gott´s tidigare lokaler. Vill du veta mer och få snabb info så är det smidigare att direkt gå in på Scrapdrakens blogg eller webbshop - nya varor kommer varje vecka och vi försöker göra inspirationsalster hela tiden! Dock kommer jag att ha kvar denna blogg ett tag till för er som faktiskt går in här och kollar :-) Hoppas ni kommer in och hälsar på i den nya butiken! Ha det bra! - Monica

lördag 11 juni 2011

Minialbum från Prickan

Här kommer ett minialbum (med stooor liftvarning...) från Prickan, en fantastisk rar och go tjej som precis som Sindra varit med i Design Teamet sen starten. Hon har varit en stor inspiration och hjälp för mig och jag är glad att haft henne med i DT-gänget! :-)





Allt material Prickan har använt finns i butiken, albumet kommer att stå här ett litet tag så kom ner och kika och bli inspirerad :-)
Tyvärr så kan inte Prickan vara med som DT längre men vi hoppas att det kan komma något alster lite längre fram som vi kan inspireras av. Tack för den här tiden Anna, ha en superhärlig sommar och pyssla på, många kramar till dig!

2 kommentarer:

  1. Vackert kort! Och vilka fina färger!
    Ser bilderna från din butik och suktar lite... Har scrapshoppingabstinens :)

    SvaraRadera
  2. Jättefint album, fina färger och fint upplägg. kram bibbi

    SvaraRadera