Tror jag har varit oklar med hur det just nu ser ut med butiken och det ber jag om ursäkt för! Smått o gott finns inte längre utan vi har gått ihop tre företag till ett och samma - Scrapdraken HB - som numera finns i Smått o gott´s tidigare lokaler. Vill du veta mer och få snabb info så är det smidigare att direkt gå in på Scrapdrakens blogg eller webbshop - nya varor kommer varje vecka och vi försöker göra inspirationsalster hela tiden! Dock kommer jag att ha kvar denna blogg ett tag till för er som faktiskt går in här och kollar :-) Hoppas ni kommer in och hälsar på i den nya butiken! Ha det bra! - Monica

måndag 6 juni 2011

Grattis Bibbi!

Önskar dig en otroligt härlig födelsedag med en massa sol och pyssel! Hoppas du får ta det lugnt och göra preciiis vad DU vill!

Många kramar =)

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Jo jag kom faktiskt ihåg din födelsedag igår vännen, tydligen la detta inlägg sig i utkastet så nu lade jag ut den på riktigt :( men jag hoppas att din dag var fin och att du är nöjd med dagen! Kram kram kram :-)

    (skrev lite knasigt i förra meddelande - därför tog jag bort den.. ;) )

    SvaraRadera
  3. Tack tack Monica så gulligt av dej :) Min dag var jättefin, både väder och övrigt.Alla paket innehöll sån´t jag önskade mej, konstigt va´? kramar bibbi

    SvaraRadera
  4. Haha, det låter bra det bibbi - det är du helt klart värd :)

    Det är så det ska vara,

    kramar

    SvaraRadera