Tror jag har varit oklar med hur det just nu ser ut med butiken och det ber jag om ursäkt för! Smått o gott finns inte längre utan vi har gått ihop tre företag till ett och samma - Scrapdraken HB - som numera finns i Smått o gott´s tidigare lokaler. Vill du veta mer och få snabb info så är det smidigare att direkt gå in på Scrapdrakens blogg eller webbshop - nya varor kommer varje vecka och vi försöker göra inspirationsalster hela tiden! Dock kommer jag att ha kvar denna blogg ett tag till för er som faktiskt går in här och kollar :-) Hoppas ni kommer in och hälsar på i den nya butiken! Ha det bra! - Monica

måndag 20 juni 2011

Finbilen -11

Finbilen måste ju föräras med en LO också så klart!

Papperet från Glitz "Vintage Love" var precis vad jag behövde till denna bild, sen lite cardstock, blommor och bling så var det klart. Dock ska det på ett cardstock till som bakgrund, ser nog lite bättre ut då tror jag...

Staket är utstansat med en Martha Stewart-stans, det behövde vara något lite "hårdare" på layouten än bara en massa blommor och bling och då blev det att jag testade staketet.

Härliga blommor från Prima och bling från My Minds Eyes serie Lost & Found. 
Allt material finns i butiken, välkommen ner!

2 kommentarer:

  1. Lyxig. Snygga färger kram bibbi

    SvaraRadera
  2. Tack gulliga Moncia för din kommentar om min midsommarstång....
    Den var urkul att göra fast när jag va klar hade superlim på alla fingrar och naglar;)

    Ha en fortsatt fin vecka och en härlig midsommar!!

    Katja

    SvaraRadera