Tror jag har varit oklar med hur det just nu ser ut med butiken och det ber jag om ursäkt för! Smått o gott finns inte längre utan vi har gått ihop tre företag till ett och samma - Scrapdraken HB - som numera finns i Smått o gott´s tidigare lokaler. Vill du veta mer och få snabb info så är det smidigare att direkt gå in på Scrapdrakens blogg eller webbshop - nya varor kommer varje vecka och vi försöker göra inspirationsalster hela tiden! Dock kommer jag att ha kvar denna blogg ett tag till för er som faktiskt går in här och kollar :-) Hoppas ni kommer in och hälsar på i den nya butiken! Ha det bra! - Monica

måndag 1 november 2010

Hoppas ni haft en härlig helg!

Äntligen måndag igen!

Tänk att man kan säga så och verkligen mena det, att ha ett jobb som man längtar till - det är vardagslyx :)

Även om man tycker som ovan så är ändå de lediga stunderna med familjen guld värda och nu i helgen som var så var jag och min son med vänner till oss till Fjällnora, ett ställe där man kan ta långa promenader i skogarna runt omkring, titta på spännande djur som grisar och getter (tycker iaf sonen på 14 månader...) och ta en kopp varm choklad inne på fiket. Det var härligt att få komma ut i friska luften och kul att se hur sonen sprang omkring och hittade på bus och man kände att man fick ny energi!

Det blev en hel del foton som kommer att scrappas och dessutom så fick jag tid till att sortera alla ProMarkers - nu ska jag bara göra en färgkarta till dem så är organiseringen klar :)

Ha en kanondag idag och jag hoppas vi ses!

monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar