Tror jag har varit oklar med hur det just nu ser ut med butiken och det ber jag om ursäkt för! Smått o gott finns inte längre utan vi har gått ihop tre företag till ett och samma - Scrapdraken HB - som numera finns i Smått o gott´s tidigare lokaler. Vill du veta mer och få snabb info så är det smidigare att direkt gå in på Scrapdrakens blogg eller webbshop - nya varor kommer varje vecka och vi försöker göra inspirationsalster hela tiden! Dock kommer jag att ha kvar denna blogg ett tag till för er som faktiskt går in här och kollar :-) Hoppas ni kommer in och hälsar på i den nya butiken! Ha det bra! - Monica

fredag 12 november 2010

En variant av ett ljuskort

Har testat en ny (iaf för mig..) kortvikning på ett ljuskort och den var otroligt rolig och göra! Det blir som ett bokaktigt kort med en ask inuti - perfekt att ge bort choklad, ljus eller något annat skoj i. Det råkade bli lite svart runt textstämpeln i ena hörnet så då gjorde jag likadant på andra sidan - det blev som en snygg ram, lite ruffigt. Ibland kan ens misstag leda till något bättre :)

Alla material som jag använt finns i butiken förutom textstämpeln som är privat.

(Är det någon som vet hur man gör med foton som vänder utav sig självt när man lägger in dem - hur får man dem rätt igen?? Är tacksam för alla tips :) )
 
(Personen i fråga får nog inte ljus i sitt kort utan något gott i istället...)

1 kommentar:

  1. Så fint ljuskort :) har oxå gjort ett sån´t och det var roligt.
    Tacka för dina kommentarer i min blogg, blir glad av att läsa dom.
    Ja, jag kunde till slut bestämma mej, men det var svårt, X eller Y... Y eller X...
    Ha en trevlig helg, Vi hörs o ses kram bibbi

    SvaraRadera