Tror jag har varit oklar med hur det just nu ser ut med butiken och det ber jag om ursäkt för! Smått o gott finns inte längre utan vi har gått ihop tre företag till ett och samma - Scrapdraken HB - som numera finns i Smått o gott´s tidigare lokaler. Vill du veta mer och få snabb info så är det smidigare att direkt gå in på Scrapdrakens blogg eller webbshop - nya varor kommer varje vecka och vi försöker göra inspirationsalster hela tiden! Dock kommer jag att ha kvar denna blogg ett tag till för er som faktiskt går in här och kollar :-) Hoppas ni kommer in och hälsar på i den nya butiken! Ha det bra! - Monica

torsdag 28 oktober 2010

Wohoo!!

Igår kom de grymt efterlängtade ProMarkers-pennorna!!

Jag har haft en hel del otur med mina leveranser men ger man
sig inte så kommer de fram till slut :D Så efter att ha varit på
vift någonstans i Sverige så kom de äntligen hit till butiken.

Pennorna är nu uppackade och även fler Vilda-stämplar har
kommit upp i butiken!

Priset på ProMarkers-pennorna ligger på 30:-/st och köper
man 10 eller fler så är det 28:-/st. I butiken finns fler varianter
av köp fler - spara mer!

Välkommen in och kika :)

(Bilder kommer, tycks ha glömt överföringssladden för bilderna
hemma - dumt, dumt, dumt...!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar