Tror jag har varit oklar med hur det just nu ser ut med butiken och det ber jag om ursäkt för! Smått o gott finns inte längre utan vi har gått ihop tre företag till ett och samma - Scrapdraken HB - som numera finns i Smått o gott´s tidigare lokaler. Vill du veta mer och få snabb info så är det smidigare att direkt gå in på Scrapdrakens blogg eller webbshop - nya varor kommer varje vecka och vi försöker göra inspirationsalster hela tiden! Dock kommer jag att ha kvar denna blogg ett tag till för er som faktiskt går in här och kollar :-) Hoppas ni kommer in och hälsar på i den nya butiken! Ha det bra! - Monica

torsdag 10 februari 2011

öppet hus

Ikväll är det öppet hus ikväll igen, tiden bara ruuusar iväg!!

Alla är välkomna ända fram till klockan 21 och komma och kika vad som händer här nere i butiken, dessutom så har det ju kommit en hel del nytt förra veckan så det finns lite och se.

Ha en bra dag och ta det lugnt i halkan!

*monica*

4 kommentarer:

  1. Varmt tack för i dag och för det goda kaffet och chokladkakan *mums* :)
    Kramis

    SvaraRadera
  2. det var så lite, schysst att ni ville ta hand om butiken medan jag var iväg en stund! :) nu har jag "jobbat" klart och ska nog ta och pyssla lite ;) kram kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas du fick lite sällskap sedan när vi inte kunde stanna och provsmaka kakan. Vi ska försöka komma och pyssla nästa vecka istället..

    SvaraRadera
  4. Jo då, jag fick sällskap av linda sen :) hon var ju ändå i stan med så hon kom förbi. Vore kul om ni kom och pysslade, får se om vi ses då :)

    trevlig helg!

    SvaraRadera