Tror jag har varit oklar med hur det just nu ser ut med butiken och det ber jag om ursäkt för! Smått o gott finns inte längre utan vi har gått ihop tre företag till ett och samma - Scrapdraken HB - som numera finns i Smått o gott´s tidigare lokaler. Vill du veta mer och få snabb info så är det smidigare att direkt gå in på Scrapdrakens blogg eller webbshop - nya varor kommer varje vecka och vi försöker göra inspirationsalster hela tiden! Dock kommer jag att ha kvar denna blogg ett tag till för er som faktiskt går in här och kollar :-) Hoppas ni kommer in och hälsar på i den nya butiken! Ha det bra! - Monica

tisdag 15 februari 2011

Lite smått o gott från butiken...

Här kommer lite bilder från butiken, vad som finns inne just nu. Först ut är väskor och böcker att altra, man kan köpa dem i två-pack eller styckevis.

Sen kommer några stickers från graphic 45, bilden visar bara en liten del av arket, 49:-/st.

Bokstavsstickers, även de från graphic 45...

...och här kommer de nya papperen från samma företag - helt ljuvliga och väldigt användbara!
Håll utkik här på bloggen för jag kommer att lägga upp fler bilder på sånt som finns just nu i butiken denna vecka. Ha en härlig dag i solen!

4 kommentarer:

  1. Åhh, så mye fint...nu blir jag sugen på att titta in en sväng igen...faaaarligt för kontokortet ;)

    SvaraRadera
  2. haha, du får ta kontanter då istället ;) hehe du vet att du är så välkommen uuutan och handla!

    SvaraRadera
  3. Ja må du leva
    ja må du leva
    ja må du leva
    många lyckliga år!!!
    Grattis på födelsedagen!
    Kraaaamis!

    Ja, jag vet att jag grattat inne på fejjan redan, men jag kunde lite låta bli att gratta här också ;))

    Jaaa...kontanter och kontokort!!! :)))

    Jo, jag vet att jag är välkommen utan att handla, men det är svårt att låta bli...det är sååå lätt att något propsar på att få följa med mig hem ;))

    Kraaamis! :)

    SvaraRadera
  4. Haha, tack för den fina sången! Både fejjan och telefonen har det varit full fart på idag, har nästan inte fått något gjort (har dock hunnit med en tavla, ska höra med den som ska få den om det är okej att jag lägger ut den vid ett senare tillfälle :) )

    Nu ska jag göra resväskorna tänkte jag... Får se hur det går :)

    Ha det så bra Sindra!

    SvaraRadera