Tror jag har varit oklar med hur det just nu ser ut med butiken och det ber jag om ursäkt för! Smått o gott finns inte längre utan vi har gått ihop tre företag till ett och samma - Scrapdraken HB - som numera finns i Smått o gott´s tidigare lokaler. Vill du veta mer och få snabb info så är det smidigare att direkt gå in på Scrapdrakens blogg eller webbshop - nya varor kommer varje vecka och vi försöker göra inspirationsalster hela tiden! Dock kommer jag att ha kvar denna blogg ett tag till för er som faktiskt går in här och kollar :-) Hoppas ni kommer in och hälsar på i den nya butiken! Ha det bra! - Monica

tisdag 8 februari 2011

Här är ett kort som Linda gjorde på Öppet Hus-kvällen i torsdags. Ett jättefint kort med de nya pappren från Graphic 45 och lite rosor.

4 kommentarer:

  1. Snyggt kort, Linda! :)
    Jag känner stort behov av fler Graphic 45-papper och de söta Bo Bonny-papprena kan man väl inte heller få för många av! ;))

    SvaraRadera
  2. visst ger de ett visst mått av "måste-ha-känsla"... ;) då kanske vi ses någon dag då, kanske vill testa promarkers-pennorna något? säg bara till så tar jag med de då de just nu är hemma :) kram kram

    SvaraRadera
  3. Visst är kortet jättefint och tänk att jag fick det av Linda :-) Tack Monica för jättefina Graphic 45 papper, de är sååå fiiina få se när jag klipper i dem första gången ;-)))

    SvaraRadera
  4. Det var så lite prickan :) du ska ha ett STORT tack för hjälpen på scrapmaran, utan dig hade det inte gått så bra som det gjorde! Hade väl fortfarande stått och packat upp allt på söndagen.... ;P kram kram :)

    SvaraRadera