Tror jag har varit oklar med hur det just nu ser ut med butiken och det ber jag om ursäkt för! Smått o gott finns inte längre utan vi har gått ihop tre företag till ett och samma - Scrapdraken HB - som numera finns i Smått o gott´s tidigare lokaler. Vill du veta mer och få snabb info så är det smidigare att direkt gå in på Scrapdrakens blogg eller webbshop - nya varor kommer varje vecka och vi försöker göra inspirationsalster hela tiden! Dock kommer jag att ha kvar denna blogg ett tag till för er som faktiskt går in här och kollar :-) Hoppas ni kommer in och hälsar på i den nya butiken! Ha det bra! - Monica

söndag 6 februari 2011

Grattis till den som vann!!

Stort grattis till den som vann det pris smått o gott sponsrade med på träffen i Uppsala igår! Hoppas du får användning av sakerna i paketet :)
Förresten så vill jag passa på och gratta ni andra som också vann under dagen och jag hoppas att alla som var där är nöjda över dagen!

Vi ses!

*monica*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar