Tror jag har varit oklar med hur det just nu ser ut med butiken och det ber jag om ursäkt för! Smått o gott finns inte längre utan vi har gått ihop tre företag till ett och samma - Scrapdraken HB - som numera finns i Smått o gott´s tidigare lokaler. Vill du veta mer och få snabb info så är det smidigare att direkt gå in på Scrapdrakens blogg eller webbshop - nya varor kommer varje vecka och vi försöker göra inspirationsalster hela tiden! Dock kommer jag att ha kvar denna blogg ett tag till för er som faktiskt går in här och kollar :-) Hoppas ni kommer in och hälsar på i den nya butiken! Ha det bra! - Monica

måndag 3 januari 2011

Nytt år - nya tag!

Hej på er! Jag hoppas att ni haft en härlig nyårshelg och att ni fått tillfälle och varva ner efter all julstress - kanske t.o.m. hunnit pyssla lite?

Nästa vecka börjar de nya öppettiderna och hur de är kan ni se här till höger. Men har ni vägarna förbi någon gång när det vanligtvis inte är öppet - slå en signal för jag kan faktiskt vara i butiken ändå och fixa med något och öppnar mer än gärna dörren för dig :)

Glöm inte att det är REA i butiken - kom in och kika! Men du får vara snabb för t.ex. julpapperen är snart slut, det är alltid bra och ha ett lager till nästa julkortstillverkning ;)

Hoppas vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar