Tror jag har varit oklar med hur det just nu ser ut med butiken och det ber jag om ursäkt för! Smått o gott finns inte längre utan vi har gått ihop tre företag till ett och samma - Scrapdraken HB - som numera finns i Smått o gott´s tidigare lokaler. Vill du veta mer och få snabb info så är det smidigare att direkt gå in på Scrapdrakens blogg eller webbshop - nya varor kommer varje vecka och vi försöker göra inspirationsalster hela tiden! Dock kommer jag att ha kvar denna blogg ett tag till för er som faktiskt går in här och kollar :-) Hoppas ni kommer in och hälsar på i den nya butiken! Ha det bra! - Monica

söndag 27 mars 2011

Cool riddare på ett bokboxkort

Ett bokboxkort till en liten kille och vad passar inte bättre som motiv då än en riddare? Papper från My Mind´s Eye "Alphabet Soup" och en Prima-blomma. det kan räcka med en blomma ibland med...

Kortet från sidan. Allting kommer från butiken.

Jag borde väl egentligen inte säga att jag gjorde ett litet fel när jag skulle göra själva boxen, den skulle vara rektangulär, men den fick bli kvadratisk... Men vad gör det, inget är ju egentligen fel i denna pysselvärld vilket är kanon! ;-)
Så, det var allt för mig idag, hoppas ni får en skön söndag fylld med pyssel!

*monica*

3 kommentarer:

  1. Det gjorde absolut ingenting på det fina bokboxkortet att själva boxen blev kvadratisk. Tvärtom. Jag tycker det blev snyggt! Det är din variant och den gillas skarpt! :)
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att ingenting är fel i denna pysselvärld, för då fick du ju till en jättefin bokbox :) Snyggt motiv och passande en kille. Trevlig fortsättnning på din ledighet. kramar bibbi

    SvaraRadera
  3. Åh, tack, vad roligt att ni tycker det :D det blir nog fler, har lite andra idéer så.. ;)

    kramar!

    SvaraRadera