Tror jag har varit oklar med hur det just nu ser ut med butiken och det ber jag om ursäkt för! Smått o gott finns inte längre utan vi har gått ihop tre företag till ett och samma - Scrapdraken HB - som numera finns i Smått o gott´s tidigare lokaler. Vill du veta mer och få snabb info så är det smidigare att direkt gå in på Scrapdrakens blogg eller webbshop - nya varor kommer varje vecka och vi försöker göra inspirationsalster hela tiden! Dock kommer jag att ha kvar denna blogg ett tag till för er som faktiskt går in här och kollar :-) Hoppas ni kommer in och hälsar på i den nya butiken! Ha det bra! - Monica

fredag 7 oktober 2011

Bloggcandy!

Smått o gott har nu funnits som fysisk butik i Uppsala i 1 år! Dessutom så händer det så mycket roligt i affären just nu - allt detta måste vi fira eller hur!?

Därför börjar vi idag och ända till fredagen den 21 oktober med att ha en utlottning av detta fina paket:



Papper från BoBunny, Cosmo Cricket och Echo Park
Blommor från Prima
Stämpel från LaBlanche
Band
Halvpärlor
Chipboard från Tando Creative
Trädekorationer
Tags i olika storlekar
Charms
Bokstäver från Glitz

För att vara med i utlottningen så ska du:

1. Följa denna blogg.
(Har du ingen blogg kan du maila oss din mailadress istället till smattogott@hotmail.se)

2. Klistra in bilden av Smått o gotts Bloggcandy i din egen blogg och länka till denna blogg, www.smatt-o-gott-butiksblogg.blogspot.com/
3. När du gjort sakerna ovan så skriver du en kommentar i detta inlägg och skickar med en länk till din egen blogg.

Fredagen den 21 oktober lottar vi fram och presenterar en vinnare här på bloggen.

Lycka till :-)
Monica och Marie

35 kommentarer:

  1. Grattis till att butiken blir 1 år. Bra jobbat =)
    Jag har lagt upp om er candy i min blogg. Nu ska jag hålla tummarna i utlottningen.

    SvaraRadera
  2. Så klart att det ska blåsas i pukor och trumpeter en dag som denna!
    Grattis på 1-årsdagen!!! :)
    Lycka till i fortsättningen! :)
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Grattis på 1-årsdagen! Har länkat i min sidebar och följare är jag sedan tidigare. kram bibbi

    SvaraRadera
  4. Kalas tjejer och tack så mycket för gratulationerna! :)

    SvaraRadera
  5. Massa grattis!
    Självklart vill jag vara med på er härliga blogcandy! Nu finns ni på min sidebar.
    Jag är följare sedan tidigare.

    Kram och ha en fin helg tjejer!!

    http://mezzanotteskapar.blogspot.com

    SvaraRadera
  6. Följer ju redan så jag har bara att slänga upp bilden på min egen blogg.
    Grattis igen!
    Syns nästa vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej ! Nu har jag lagt upp er bild på min blogg.
    Grattis och lycka till i fortsättningen !
    Mvh, Susanne

    SvaraRadera
  8. Grattis till 1 år och lycka till med många fler!!

    Jag är gärna med i er utlottning!!
    Har länkat på min blogg!

    Kram Lindha

    SvaraRadera
  9. Gratulerer!!
    Da ligger bildet på sidebaren min : )
    Koselig å få bli med i trekningen om candyen: )

    SvaraRadera
  10. GRATTIS TILL ER SPECIELLA DAG!!!
    Jag vill gärna vara med på er underbara Blogg Candy! Har gjort vad som krävs och hoppas på tur ;)
    Kramar

    SvaraRadera
  11. Hei:)Jeg blir veldig gjerne med i trekningen!!Superflott candy og blogg:)Ha en fin kveld!

    SvaraRadera
  12. Nu har jag blivit följare och lagt upp bild och länk i sidan på min blogg.
    http://zirosscrap.blogspot.com/

    SvaraRadera
  13. wowie what a great candy, love to take a chance for it! I have put it on my blog!
    http://scrapdees.blogspot.com/

    SvaraRadera
  14. Hej!

    Jag är gärna med både och gratulerar er till 1 år i Uppsala samt deltar i blogcandyn! Jag har lagt in bilden och länken i min sidebar!

    http://lavikingascrapp.blogspot.com/

    La Viking

    SvaraRadera
  15. Stort grattis till 1 år. Bilden ligger i min sidebar och jag har blivit följare...

    http://cri-kee76.blogspot.com/

    SvaraRadera
  16. Grattis Grattis !
    Är gärna med och tävlar om det fina "paketet"
    Länk till min blog, i namnet :O)

    SvaraRadera
  17. Hej, grattis till 1 år! :)))
    Jag har blivit följare och har länkat till bloggen via min sidebar! Nu får jag hoppas på tur! ;)

    /Annika

    http://mamura75.blogspot.com/

    SvaraRadera
  18. Har prickat ;-)in alla tre uppgifter för att delta i utlottningen av candyn. Grattis till ett år och lycka till i fortsättningen. Ska bli spännande och se vad ni hittar på :-) Kram anna

    SvaraRadera
  19. Grattis och lycka till i fortsättningen!! Jag följer med spänning allt som händer i butiken.
    Nu har jag blivit följare och länkat till bloggen så det enda som återstår är att hoppas på tur. :-)
    http://anneslillakrypin.blogspot.com/

    /Anne

    SvaraRadera
  20. Grattis till året! Jag har blivit följare och länkar hit i min sidebar. Kram Sofi

    SvaraRadera
  21. Grattis till jubileumet!

    Och självklart vill även jag vara med och tävla om det härliga godiset. Både följer och har länkat i min blogg: http://mimicsliv.blogspot.com/

    SvaraRadera
  22. Jag vill vara med och tävla.
    http://lillaannapysslar.blogg.se/2011/october/blog-candy-hos-smatt-o-gott.html

    Grattis på ett årsdagen!

    SvaraRadera
  23. Jag är en följare av er fina blogg och har länkat i min sidebar :)
    Håller tummarna att detta smaskiga candy flyttar hem till mig.
    Scrapkram från Jenny en kaffesugen scrappare :)

    SvaraRadera
  24. Congratulations! And thanks for the candy.
    I posted it here.

    SvaraRadera
  25. Grattis till er!!!! Jag är gärna med och tävlar om detta härliga candy! Är följare och har länkat i sidebaren. Trevlig Kväll!!

    SvaraRadera
  26. tillykke med årsdagen, tak for vinderchancen :) Mvh. Jeanne
    http://dideriksen86.blogspot.com/

    SvaraRadera
  27. GRATTIS! Underbart candy!

    SvaraRadera
  28. Grattis på årsdagen :)
    Klart att man vill vara med och fira!
    Jag länkar i min sidebar och är följare.
    Ha de bra
    Kram
    Becca

    SvaraRadera
  29. Grattis ♥
    Jeg er gjerne med: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/10/candy-hos-smatt-o-gott.html

    Bli gjerne med i min konkurranse også om du vil!

    Klem

    SvaraRadera
  30. 1 år bara rusar iväg. Grattis! Jag följer och delar :-)

    http://scrapmorsan.blogspot.com/

    SvaraRadera
  31. Gratulerer! Jeg vil gjerne være med på trekningen! Det blir spennende å følge dere videre :) Klem, Tonje

    SvaraRadera
  32. jag vill också vara med! har länkat hit på min blogg och blivit följare.Hoppas på tur.
    Grattis till 1 år!!!!!

    SvaraRadera
  33. Grattis på 1-årsdagen! Klart vi vill vara med och fira.. kommer förbi imorgon få se om det finns nån tårta :-)
    Här är min länk (och nu har jag listat ut hur man blir en följare så det är fixat det med)
    http://verilyveronika.blogspot.com/2011/10/smatt-gott-bloggcandy.html

    Veronika

    SvaraRadera
  34. Gratulerer med 1 årsdagen!
    Jeg vil gjerne være med på trekningen av den flotte candyen.
    http://meretekj.blogspot.com/

    SvaraRadera
  35. Grattis till butiken 1 år! Vad roligt! Jag måste verkligen ta mig till Uppsala en dag och besöka butiken!
    Attans att jag misssade blogg-candy-utmaningen. Jag får vara med på alerten hädanefter. :)

    SvaraRadera