Tror jag har varit oklar med hur det just nu ser ut med butiken och det ber jag om ursäkt för! Smått o gott finns inte längre utan vi har gått ihop tre företag till ett och samma - Scrapdraken HB - som numera finns i Smått o gott´s tidigare lokaler. Vill du veta mer och få snabb info så är det smidigare att direkt gå in på Scrapdrakens blogg eller webbshop - nya varor kommer varje vecka och vi försöker göra inspirationsalster hela tiden! Dock kommer jag att ha kvar denna blogg ett tag till för er som faktiskt går in här och kollar :-) Hoppas ni kommer in och hälsar på i den nya butiken! Ha det bra! - Monica

lördag 13 augusti 2011

Bröllopskort


Måste passa på och gratulera några vänner till familjen som gifter sig idag, stor grattis Robban och Sabine! Önskar er all lycka i framtiden :-)

Här har jag gjort ett beställningskort till bröllopsparet.

Papperen är från Pion och stämpeln Whiff of Joy - "Ben & Nora - New Year couple". Förutom textstämpeln så finns allt material i butiken.

Jag har använt mig av tekniken paper piercing till Ben och Nora´s kläder, man stämplar motivet på mönsterpapper, klipper ut och sätter fast med 3-kuddar ovanpå det motiv man färglagt. Prova - det är roligt!

2 kommentarer:

  1. Ett jättefint kort i snygga färger! Är säker på att brudparet blev jätteglada!

    SvaraRadera
  2. Vilket läckert kort! Kul med lite udda form!

    Kram Katja

    SvaraRadera