Tror jag har varit oklar med hur det just nu ser ut med butiken och det ber jag om ursäkt för! Smått o gott finns inte längre utan vi har gått ihop tre företag till ett och samma - Scrapdraken HB - som numera finns i Smått o gott´s tidigare lokaler. Vill du veta mer och få snabb info så är det smidigare att direkt gå in på Scrapdrakens blogg eller webbshop - nya varor kommer varje vecka och vi försöker göra inspirationsalster hela tiden! Dock kommer jag att ha kvar denna blogg ett tag till för er som faktiskt går in här och kollar :-) Hoppas ni kommer in och hälsar på i den nya butiken! Ha det bra! - Monica

fredag 15 april 2011

Pojkkort

Även detta inlägg blir med ett bidrag till en tävling i Morkarla. Det här är ett kort som när man drar i bandet så popar motivet upp och står av sig själv. Eftersom pojken håller i en lastbil så fortsatte jag med det temat och gjorde hjulspår på kortet och dekorerade sen med en stor ros. Några duttar med en gul Pearl Maker så var kortet klart!

Här är kortet ihopdraget, dock syns det lite dåligt men kortet finns i butiken för den som vill titta närmare på det. Papper, blomma och Pearl Maker finns i butiken.

2 kommentarer:

  1. Varmt tack för i går! :)

    Det här kortet är sååå fint! Just den kortvikningen har jag inte testat...än... ;)
    Trevlig Helg!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Tack själv :)

    Du får ta och testa den, alltid roligt med nya vikningar :D

    Vi hörs av i veckan vännen :)
    kramar

    SvaraRadera