Tror jag har varit oklar med hur det just nu ser ut med butiken och det ber jag om ursäkt för! Smått o gott finns inte längre utan vi har gått ihop tre företag till ett och samma - Scrapdraken HB - som numera finns i Smått o gott´s tidigare lokaler. Vill du veta mer och få snabb info så är det smidigare att direkt gå in på Scrapdrakens blogg eller webbshop - nya varor kommer varje vecka och vi försöker göra inspirationsalster hela tiden! Dock kommer jag att ha kvar denna blogg ett tag till för er som faktiskt går in här och kollar :-) Hoppas ni kommer in och hälsar på i den nya butiken! Ha det bra! - Monica

torsdag 28 april 2011

Nya varor har kommit in!

Det har äntligen kommit in lite nya varor och här är några exempel på vad... 
Papper...

...lite olika alfabeten i härliga färger...

...stansar...


...med mera! Bilden ovan visar ett ark med riktigt små bokstäver, finns fler färger i butiken.

Fler varor och papper är på ingående, håll utkik här på bloggen :-)

2 kommentarer:

  1. Åhh, vad spännande med nya produkter...blir sååå nyfiken... ;))

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad kul att du hittade mig ;)
    Visst får du lägga upp mig på din blogglista!

    Fina papper och alfabet... skulle jun passa perfekt till studentkort:)

    kramelikram

    Katja

    SvaraRadera